lauantai 16. maaliskuuta 2013



Pitkään käyttämäni blogienlukuavustaja eli Google Reader lopettaa kesällä toimintansa. Tämä vaikeuttaa omalla kohdallani blogien lukemista jonkin verran, mutta olen nyt opetellut minulle uutena palveluna Feedly-nimistä sivustoa, johon pystyy vielä kaiken lisäksi lisäämään Googlen palvelun blogilistan hyvin helposti nappia painamalla. Sieltä voi siis saman osoitteen alta lukea ja katsella omia suosikkiblogejaan.

Olen mukana myös Bloglovin':in sivuilla, jota voi myös käyttää blogien yhteenkeräämisen apuna.

Blogihiljaisuuden vallitessa olen keskittynyt yleiseen jaksamiseen. Paljon olisi hoidettavaa, mutta ei aina niinkään energiaa. Onneksi edes aurinko paistaa!

4 kommenttia :

  1. Sun blogia en saa lisättyä bloggerin lukulistalleni, mikä on ärsyttävää. Unohdan käydä tääällä säännöllisesti, vaikka sun blogi on ihan mun suosikkeja. Onneksi face muistuttaa :)

    VastaaPoista
  2. Se on ongelmana, kun tämä ei ole Bloggerissa alkuunkaan. Olen miettinyt asiaa, mutta tykkään tästä Wordpressistä enemmän noin alustana. Olisi mukava kyllä, jos olisi joku vastaava juttu, mihin voisi kaikki lisätä. Kiva, kun käyt silti lueskelemassa :)

    VastaaPoista
  3. Tyhmä kysymys, mutta en mistään löydä tietoa :) Miten saat lisättyä tuon bloglovin linkin sun sivulle?

    VastaaPoista
  4. Widgetit ja sieltä tekstiwidget, johon Bloglovin'ista löytyvä koodi. Jos siis meinasit alapalkista löytyvää kuvaketta?

    VastaaPoista

Lämmin kiitos kommentistasi!